ديزاينستان
طراحي و بهينه سازي وب سايت

طراحي سايت شركتي
امروزه براي هر شركت و برندي داشتن يك پايگاه اختصاصي آنلاين از از الزامات و ضروري ترين چيزها بشمار مي رود، شما با طراحي سايت شركتي و پياده سازي آن به بهترين و حرفه اي ترين شكل در واقع يك دفتر كار حرفه اي را براي خود در دنياي بزرگ كسب و كار آنلاين ايجاد كرده ايد.

در حال حاضر راه اندازي يك سايت شركتي ديگر تنها براي كلاس كاري آن شركت بكار نمي رود و نقش بسيار مهم و پررنگي در كسب و كارها را ايفا مي كند. تجربه ثابت كرده كه شركت هايي كه اين مزيت بزرگ را براي كسب و كار خود ناديده مي گيرند، فرصت هاي بسيار زيادي را در مقايسه با رقباي خو از دست مي دهند.

امروزه اكثر افراد براي پيدا كردن كالا و خدمات مورد نياز خود به صورت آنلاين و از طريق اينترنت اقدام به جستجو مي كنند و مشتريان ازطريق وب سايت آن شركت با محصولات و اطلاعات تماس آن شركت آشنا مي شوند. در نتيجه كاملا واضح است كه شركت هايي كه از اين مزيت برخوردار هستند نسبت به رقباي خود در فروش محصولات و خدمات ارائه شده پيشي مي گيرند.

طراحي سايت شركتي حرفه اي با گرافيك جذاب، مهم ترين نقش را در برندينگ براي شركت ها مي باشد و به عنوان يك ويترين زيبا براي معرفي آن شركت در فضاي آنلاين است. طراحي سايت شركتي براي برندها همانند داشتن پايگاهي در اينترنت است كه از طريق آن مي توانند محصولات و خدماتشان را بدون واسطه به مشتريان خود معرفي كنند.

متاسفانه يا خوشبختانه شركت هاي طراحي وب سايت هايي هستند كه براي طراحي سايت شركتي قيمت هايي به شما ميدهند كه كاملا دور از ذهن و تنها براي بدست آوردن مشتري و سود خود مي باشند. معمولا اين نوع وب سايت ها بعد از چند ماه بدليل هيچ گونه كارايي و پشتيباني بدون هيچ گونه نتيجه و سودي به حال خود رها مي شوند و مدير آن برند را از دنياي بزرگ كسب و كار آنلاين دلسرد مي كند. وقتي مدير يك شركت بابت طراحي سايت شركت خود حاضر نيست هزينه كند و يك مبلغ متناسب با نرم بازار براي وب سايت شركتش كه هويت آن شركت در فضاي اينترنت كه يك جايگاه بين المللي و جهاني محسوب ميشود بپردازد، قطعا انتظار افزايش مشتريان يا حداقل سطح مشتريانش نيز در همان حد و اندازه خواهد بود.

طراحي سايت پزشكي

امروزه افراد براي پيدا كردن اطلاعات درباره بيماري خود و روش هاي درمان و بهترين پزشكان متخصص در زمينه آن بيماري بدون شك قبل از هر چيز به اينترنت رجوع مي‌كنند. در حال حاضر افراد براي پيدا كردن يك پزشك متخصص خوب به وب سايت هاي آن ها مراجعه مي كند و با ديدن رزومه آن پزشك و نظرات بيماران ديگره درباره آن پزشك و عكس هايي كه از بيماران و مطب او در وب سايت موجود است پزشك و متخصص مورد نظر خود را انتخاب مي كنند.

در گذشته شيوه جذب بيماران با امروز متفاوت بود، در سال هاي پيش پزشكان از طريق تبليغات محيطي و چاپي ومعرفي افراد و استخدام بازارياب و هزينه هاي بسيار بالا براي راه هاي غير اصولي به جذب بيماران مي پرداختند.

بهترين و كم هزينه ترين راه براي برند سازي شخصي يك پزشك قطعا طراحي سايت پزشكي براي او مي باشد و اين كار به راحتي ازطريق كلمات كليدي قرار داده شده در وب سايت مانند: بهترين متخصص زيبايي، بهترين جراح قلب،… امكان پذير مي باشد.

بنابراين فعالان حوزه درماني اعم از پزشكان و مراكز و شركت‌هاي خدمات درماني براي بهتر ديده شدن و معرفي خدمات و تخصص و حوزه فعاليتشان بدون شك بايد حضوري فعال در دنياي اينترنت داشته باشند. طراحي سايت پزشكي بهترين راه براي ارتباط سريع و مستقيم بين بيمار و پزشك مي باشد و در آگاهي آنها از خدمات پزشكي آن مركز درماني بهترين نقش را ايفا مي كند.

طراحي سايت فروشگاهي

خريد اينترنتي (به انگليسي: Online Shopping) نوعي خريد است كه از طريق فروشگاه‌هاي اينترنتي انجام مي‌شود. از مهم‌ترين و بزرگ‌ترين سايت‌هاي خريد اينترنتي مي‌توان به سايت‌هاي ebay و amazon اشاره كرد.

اولين بار در سال ۱۹۹۱ تيم برنرز لي تجارت الكترونيك را پايه‌گذاري كرد و در سال ۱۹۹۴ كه بانكداري آنلاين ايجاد شد، شركت پيتزا هات اولين فروش اينترنتي خود را آغاز كرد. در همان سال شركت نت اسكيپ ارتباط امنيت لايه انتقال (SSL) را ابداع و ايجاد كرد و خريد اينترنتي به وسيله اين پروتوكل ايجاد شد. همچنين در همان سال كمپاني آلماني اينترشاپ(Intershop) اولين سيستم فروش اينترنتي خود را ايجاد كرد. ۱۹۹۵ شركت آمازون. كام و سال ۱۹۹۶ شركت ئي بي نيز فعاليت‌هاي خود را شروع كردند.

سايت هاي فروشگاهي در واقع راحت ترين و كم هزينه ترين راه براي خريد بي واسطه براي مشتريان است. در اين وب سايت ها به دليل نداشتن محدوديت جا مديران آن كسب و كار مي توانند به راحتي تعداد بي شماري از محصولات خود را با عكس هاي با كيفيت و حرفه اي و گرافيك زيبا به بهترين نحو محصولات خود را به نمايش بگذارند.

هميشه هنگام خريد وقتي كه شما وارد يك فروشگاه مي شويد مهم ترين مسئله نحوه استقبال فروشنده از شما مي باشد كه اين نكته درباره خريد شما از يك سايت فروشگاهي هم صدق مي كند و مهم ترين نقش را در تصميم گيري شما در خريد از آن وب سايت ايفا مي كند.

سايتي كه بر مبناي روانشناسي رنگ و چيدمان حرفه اي عناصر بصري آن وب سايت و محصولات آن و بر اساس استراتژي هاي دقيق خريد و امنيت كاربران در پرداخت آنلاين ايجاد شده باشد قطعا اعتماد و نظر مشتري را به خود جلب مي كند.

مهم ترين صفحه يك وب سايت فروشگاهي صفحه اصلي آن سايت است كه در واقع حكم ويترين آن فروشگاه را دارد. در اين صفحه بايستي جشنواره هاي فروش، پيشنهادات ويژه، تخفيف ها و… به صورت كاملا استاندارد و زيبا از نظر ديداري ارائه شوند.

طراحي سايت شخصي

ايجاد يك وب سايت شخصي چه لزومي دارد؟
با پيدايش شبكه هاي اجتماعي اين باور به وجود آمده كه نياز به داشتن وب سايت هاي شخصي كاهش پيدا كرده است. گرچه شبكه هاي اجتماعي مي توانند يك رسانه آنلاين مناسبي براي معرفي افراد باشند، اما هيچ گاه كارايي يك وب سايت شخصي براي اطلاع رساني متمركز با دامنه اختصاصي افراد را ندارد.

در شبكه هاي اجتماعي چيزهايي كه از لحاظ ديداري بسيار مهم هستند مانند قالب و گرافيگ آن به صورت غير فابل تغيير و ثابت هستند و گرافيك و قالب مهم ترين گزينه در وب سايت هاي شخصي بشمار مي رود. گرافيك و نوع ساختار مهم ترين نكته براي معرفي براي معرفي افراد و زمينه كاري آن ها بشمار مي رود.

در حال حاضر افراد بيشتر ديداري هستند، بنابراين بيشتر ترجيح مي دهند هر چيزي را ببينند به جاي اينكه بشنوند. براي معرفي تخصص و سوابق كاري رزومه شما ممكن است بگويد كه شما چه تخصص و چه توانايي هايي را داريد، اما با سايت شخصي خود، شما مي توانيد كسي را به صورت مستقيم به وبلاگ ببريد و نشان دهد كه چه چيزهايي كار شما را از از ديگران متمايز مي كند. با نمونه ها، تصاوير پروژه هايي كه در آن ها كار كرده ايد، مقالاتي كه نوشته ايد، عكس هاي سمينار هايي كه در آن ها شركت كرده ايدو… در سايت شخصي شما مي تواند بهترين و تكميل ترين معرف شما و هويت آنلاين شما عمل كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۹:۱۱ ] [ ديزاينستان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی