ديزاينستان
طراحي و بهينه سازي وب سايت


طراحي لوگو در كرج را با طراحان مجرب و حرفه اي ما تجربه كنيد. تيم ما با نمونه كارهاي حرفه اي بزرگترين و قديمي ترين شركت طراحي لوگو در كرج مي باشد.

آيا تا به حال يك برند بزرگ را بدون لوگو ديده ايد؟ قطعا همينطور است نديده ايد. لوگو تاثير بسيار زيادي را در معرفي يك برند در ميان رقابت هاي تبليغي دارد. طراحي لوگو در كرج مي تواند برند شما را به يك برند پر فروش در استان البرز تبديل نمايد به شرطي كه طراحي آن را به خوبي و با دقت انجام دهيد.

چه چيزي يك لوگوي بزرگ را براي يك برند بزرگ مي‌سازد؟ و مهم‌تر اينكه، چطور مي‌توانيد بهترين نماد براي يك محصول طراحي كنيد؟ لوگو عوامل و شرايط خاصي را مي بايست پيروي نمود تا به نتيجه دلخواه يعني همان لوگو رسيد.

چرا طراحي لوگو كرج مهم است


لوگوي شما اولين نقطه تماس شما با دنياي خارج است. اگر افراد با نام تجاري خود ارتباط برقرار كنند، احتمال اين است كه آن‌ ها به هر چيزي كه ارائه مي‌دهد، بازخورد نشان مي دهند. طراحي لوگوي بزرگ نيازمند تركيب پيچيده‌اي از مهارت‌هاي طراحي، نظريه خلاق و كاربرد ماهرانه است.  طراحي لوگو فقط يك زيرمجموعه كوچك از نام تجاري است، اما نشان تجاري يا علامت برند در كانون بيشتر طرح‌هاي تجاري قرار دارد.

زماني كه به فردي فكر مي‌كنيد كه بر زندگي شما تاثير گذاشته‌ است، تقريبا مطمئن هستيد كه مي‌توانيد ببينيد او چه شكلي بوده است. و به همين دليل، برندهايي كه ما اغلب از آن‌ها اجناس را مي‌خريم نيز همين است. ما مي‌توانيم به راحتي لوگو را با فكر كردن به تجربيات خود با محصول، شركت و يا خدمات، تصور كنيم.

جايي كه تنها تعداد معدودي شركت فعال در يك بازار يا يك موقعيت خاص وجود دارد، ممكن است صدها يا شايد هزاران نفر باشند كه همگي براي جلب توجه رقابت مي‌كنند، همه از ما مي‌خواهند اول به آن‌ها نگاه كنيم. اين امر نياز فزاينده به برندها را براي متمايز شدن از خود ايجاد مي‌كند بنابراين آن‌ها با رقبا اشتباه نمي‌كنند.

اين تمايز از طريق طراحي هويت برند – مجموعه‌اي از عناصري كه همگي با هم كار مي‌كنند تا تصوير متمايزي را در ذهن ما شكل دهند، به دست مي‌آيد. بسته به شركت مي‌تواند شامل يونيفرم، گرافيك خودرو، كارت‌هاي كسب ‌وكار، بسته‌بندي محصول، سبك عكاسي، تبليغات بيلبورد باشد.

تاريخچه طراحي لوگو:

استفاده از لوگو فقط مختص به دوران معاصر نيست بلكه از گذشته هاي دور از انواع آرم ها و لوگوها استفاده مي شده است. در يونان باستان و حتي در دوره آشوري ها از لوگو و آرم هاي خاصي استفاده مي شده است. در آن زمان بيشتر براي داد و ستد ها از آرم ها براي محصولات خود استفاده مي كردند و به دنبال تجاري كردن لوگو نبوده اند.

در طول انقلاب صنعتي استفاده نشان تجاري و لوگو از اهميت خاصي برخوردار گرديد و در رقابت هاي تجاري از لوگو و آرم مخصوص خود استفاده مي كردند در واقع مي توان گفت كه شروع طراحي لوگو به صورت استفاده تجاري در آغاز انقلاب صنعتي رخ داد.

فرآيند طراحي لوگو :
تحقيق و استراتژي
تايپوگرافي
شكل و نماد
نظريه رنگ
و در نهايت با استفاده از طرح لوگو
اين ها كارها و عواملي است كه در طراحي لوگو در كرج تاثير مستقيم و اصلي را ايفا مي كنند.

۱: تحقيق و استراتژي :
قبل از اينكه قلم به هر پروژه طراحي لوگوي جديد برخورد كند، تحقيقات كامل ضروري است. در اينجا چند نكته براي طراحي اين مرحله مهم اين فرآيند وجود دارد.

رقيب خود را بشناسيد
پيش از اينكه شما حتي شروع به كار بر روي مفهوم طراحي لوگو در كرج كنيد، به طور كامل به بازار هدف خود تحقيق كنيد. مشتري شما بايد قادر به ارائه اطلاعاتي درباره رقباي خود باشد تا شما شروع به كار كنيد.

همه را در مجموعه رقابتي خود مقايسه كنيد. اين تحقيق ممكن است به خوبي برخي قراردادهاي تجاري علامت‌گذاري شده در اين بخش بازار را آشكار كند و گاهي اوقات مي‌تواند با بازي كردن بر روي وابستگي‌هاي تصويري آشنا به شما كمك كند.

اما به خاطر داشته باشيد كه بسياري از طراحي‌هاي لوگوي اصلي دنيا به طور خاص برجسته هستند چون آن‌ها از گرايش‌ها دوري مي‌كنند و متفاوت فكر مي‌كنند.

در آن، جانسون از شش چيز زير سوال مي‌كند كه شما به عنوان يك نقطه شروع كار مي‌كنيد:

چرا ما اينجاييم؟

ما چه كار مي‌توانيم بكنيم و چگونه اين كار را انجام دهيم؟

چه چيزي ما را متفاوت مي‌كند؟

ما براي چه اينجا هستيم؟

ما بيش از همه به چه چيزي اهميت مي‌دهيم؟

شخصيت ما چيست؟

۲: تايپوگرافي
انتخاب فونت مناسب، بخش مهمي از فرآيند طراحي لوگو است – در واقع بسياري از معروف‌ترين مارك‌هاي دنيا wordmarks هستند، كه به طور كامل براي انتقال پيامشان استفاده مي‌كنند.

 typeface را به دقت انتخاب كنيد

فونت‌هاي Outline serif بر طراحي لوگو در سال‌هاي اخير استفاده فراواني داشته اند ، كه اغلب با حركات حداقل مينيماليستي دست به دست خواهند شد .اجازه ندهيد گرايش‌ها قضاوت خودتان را تغيير دهند: فونت serif هنوز مي‌تواند گزينه مناسب براي آخرين پروژه شما باشد، به خصوص اگر شما به يك حس شيك و يا سنتي و حرفه‌اي نياز داريد، پس زمان را صرف تحقيق درباره گزينه‌هاي خود كنيد.

افزودن و پالايش شخصيت

اگر از يك فونت موجود در يك logotype استفاده كنيد، به خصوص در يك نقطه نزديك به همه جا حاضر مانند Helvetica، اغلب فشار بيشتري بر ساير نقاط ارتباط وجود دارد، از قبيل تصاوير، پالت رنگ، لحن صدا و غيره براي توسعه و ارتقاي شخصيت برند.

رديابي Skilful و فاصله‌گذاري در هنگام تنظيم يك logotype ساده در يك فونت موجود ضروري است. نوع رديابي شده مي‌تواند احساس پيچيده و مقتدر داشته باشد، در حالي كه فاصله‌گذاري دقيق مي‌تواند به قفل كردن افراد به عنوان واحد خود شامل خود كمك كند.

۳: شكل و نماد
برخي از معروف‌ترين نام‌هاي تجاري دنيا زماني قابل‌تشخيص هستند كه نام شركت حذف شود. حتي يك باشگاه خصوصي نيز به طور خاص به مالكيت يك شكل خاص دست يافته ‌است، به طوري كه حتي لازم نيست به طور كامل به شكل لوگو به طور كامل تحقق يابد تا به صورت ناخودآگاه با برند خود ارتباط داشته باشد.

۴: نظريه رنگ
روان‌شناسي رنگ جذاب است، و نقش محوري را در ايجاد يك انجمن برند ايفا مي‌كند، چه شما يك لوگوي نشان و يا يك wordmark را شكل دهيد.

در هسته نظريه رنگي چرخ رنگي است، ابزاري اساسي براي تركيب رنگ‌ها به روش‌هاي مختلف كه در اصل توسط اسحاق نيوتن در سال ۱۶۶۶ طراحي شده ‌بود. رايج‌ترين شكل ۱۲ رنگ براساس مدل رنگي “RYB” است.

رنگ‌هاي اصلي قرمز، زرد و آبي هستند و سه رنگ ثانويه (سبز، نارنجي و بنفش)با تركيب دو رنگ اوليه ايجاد مي‌شوند. در نهايت، شش رنگ سومين رنگ با مخلوط كردن رنگ‌هاي اصلي و ثانويه ايجاد مي‌شوند.

در ميان تمام اين فعاليت‌ها، چقدر طراحي لوگو مهم است؟ بعضي وقت‌ها اين موضوع قابل بحث است. به عنوان مثال، اگر گوگل به لوگوي ديگري نياز داشته باشد، گوگل همچنان موتور جستجوي گوگل محسوب مي‌شود؟ احتمالا.

استفاده از اصول طراحي لوگو مي تواند به شما در رسيدن به طرح اصلي كمك زيادي نمايد. طراحي لوگو در كرج در سال هاي گذشته به خوبي در حال انجام است و افراد و شركت هاي متعددي در حال انجام طراحي لوگو در كرج هستند.

البته شركت ها و طراحان انگشت شماري در كرج وجود دارند كه مي تواند يك لوگوي بزرگ و منحصر به فرد را طراحي كنند. كه شما با اندكي جستجو مي توانيد بهترين را انتخاب نماييد. انتخاب يك شركت طراحي لوگو در كرج  مي تواند در فرآيند طراحي لوگو بسيار به شما كمك كند و در همه مراحل كار ها را به خوبي پيش ببرد.

بايد و نبايد طراحي لوگو در كرج


اين متني كه در حال خواندن آن هستيد نتيجه ي تلاش شبانه روزي و تحقيق گروه تبليغاتي رسام براي طراحي لوگو در كرج است. شما مي خواهيد براي كسب و كار خود در كرج لوگو طراحي كنيد و سردرگم هستيد كه چه مواردي را بايد مد نظر قرار دهيد . يا طراحي هستيد كه به صورت آزاد و يا در يك مجموعه تبليغاتي مشغول به فرعاليت هستيد و به دنبال كمي مشورت و راهنمايي هستيد . ما نتيجه يك پرسشنامه ۵۰ نفري و همينطور سال ها تجربه و تخصص خود در خصوص طراحي لوگو در كرج را در اينجا جمعه كرده ايم تا شما همكار و كارفرماي گرامي بتوانيد به راحتي اقدام به طراحي لوگو در شهر خود يعني كرج كنيد. فارغ از هر موضوعي مطالعه اين متن مي تواند آشنايي شما با خلق و خوي مردم كرج ، علاقه مندي، سليقه ها ، خواسته ها و حتي كمي درباره لوگوهاي طراحي شده در كرج كه در معرض ديد عموم است را بيشتر كند. مهم است كه شما بدانيد در شهري كه زندگي مي كنيد چه فاكتورهايي را مي بايست راعايت كنيد تا به موفقيت براي طراحي لوگو دركرج برسيد.

طريقه بكار بردن خلاقيت در طراحي لوگو


براي بيان نحوه ايجاد خلاقيت در طراحي لوگو بايد به برخي موارد اشاره كنيم. اين موارد مي تواند لوگوي شما را كارآمد و متفاوت تر از ديگر لوگو ها نشان دهد. ايجاد خلاقيت در طراحي لوگو را با تجربه خود به شرح ذيل پيشنهاد مي دهيم:

براي برداشتن اولين قدم بايد اعتماد به نفس داشته باشيد، دقت كنيد شما نسخه اصلي از خودتان هستيد پس مي توانيد يك طراحي لوگو خلاقانه انجام دهيد.
ارتباط برقرار كنيد براي خلاقيت در طراحي لوگو تمام نياز هاي مشتري و كارفرما و سليقه او را بشناسيد سپس اقدام به اجرا كنيد. اين كار باعث مي شود راحت تر دست به خلاقيت در طراحي لوگ بزنيد.
سعي كنيد ذهن خود را باز كنيد و تمام توجه خود را به كاري كه مي خواهيد انجام دهيد معطوف كنيد. مثلا مشكلات خانه يا دانشگاه و… نبايد در حين طراحي لوگو در كنار شما باشد . اگر موضوع ناراحت كننده است كه نمي توان آن را كنار بگذاريد لطفا طراحي لوگو را فعلا فراموش كنيد و به تايم ديگري موكول كنيد.
كمي ريسك كنيد. نگران نباشيد اگر نتيجه را دوست دارين قوانين موجود در دانشگاه يا تجربه خود را كمي به هم بزنيد و ايده پردازي و خلاقيت را ايجاد كنيد اين كار باعث مي شود به نتايج جالبي برسيد.
همانطور كه قبلا گفتيم به دنياي اينترنت پا بگذاريد و كمي تحقيق كنيد اين كار باعث مي شود سبك هميشگي موجود در ذهن شما به هم بخورد و شما هوشمندانه تر كار كنيد و به يك نتيجه دلخواه برسيد.


جلوه هاي گرافيكي با فرهنگ مردم كرج


يك نكته حائز اهميت براي توضيح اين موضوع اين است كه ما در كرج و ايران زندگي مي كنيم. بهتر است كه توجه به اين موضوع را داشته باشيم كه فرضا در كرج چه موضوعاتي مورد پسند اين فرهنگ مي باشد. البته اين موضوع ساعت ها بحث دارد و براي طراحي لوگو در كرج حتي مي توان موضوع پايان نامه دانشگاه در نظر گرفته شود. مردم كرج را با ايران كوچك مي شناسند مردمي كه از كرجي اصيل تا تهراني و مهاجر از سراسر ايران دارد. شايد اين ديدگاه كمي درست باشد كه اين شهر هم مي تواند در برگيرنده فرهنگ هاي كشور براي تاييد يك لوگو طراحي شده باشد و هم مي توان با به روز ترين سبك هاي طراحي لوگو در تهران همخواني داشته باشد. تجربه ما در خصوص طراحي لوگو در كرج به اين گونه بوده است برخي مردم كرج داراي سليقه حتي غربي هم بوده اند و برخي با تكيه بر لوگو هاي برند هاي موفق يا رقباي كسب و كار خود به دنبال طراحي لوگو هستند.

آيا بايد به دنبال نو آوري در طراحي لوگو در شهري مثل كرج رفت


پاسخ به اين سوال را مي توان خيلي قاطعانه جواب داد طراحي لوگو در كرج  بيشتر به سمت طراحي لوگو حرفه اي و حرتي اروپايي ويا غربي سوق داده شده است . اين موضوع البته توسط برخي شركت هاي طراحي لوگو كمي تفاوت ايجاد مي كند آن هم در طراحي لوگوتايپ فارسي كه مي توان اين نوع طراحي را يك فرهنگ براي كشورمان تلقي كرد. اما واقعيت امر چيزي است كه در بيشتر تابلو ها و رسانه هاي تبليغاتي در كرج مشاهده مي كنيم كه اين موضوع نشان مي دهد مد گرايي و توجه به لوگوهاي ساده كه امروزه مشتري بيشتري پيدا كرده است در كرج بسيار زياد شده است. در اين خصوص شركت هاي تبليغاتي و طراحان لوگو در كرج رسالت مهمي دارند و آن ايجاد سبك هاي جديد است. به نظر مي  رسد براي طراحي لوگو شركت ها و طراحان مي توانند نقش تعيين كننده اي را ايفا كنند. و آن استفاده از برخي طراحي هاي خلاقانه و ايجاد سبك براي طراحي لوگو در كرج است. نه تنها در كرج  بلكه در سراسر ايران طراحان نقش تعيين كننده اي در فرهنگ سازي ايفا مي كنند. چرا كه هرآنچه در امروز مي كارند و مي تواند توشه ي راه هزاران كسب و كار و بنگاه اقتصادي باشد.

جستجوي ايده هاي خلاقانه با توجه به كسب و كارهاي كرج


براي جستجوي ايده هاي خلاقانه و آن هم مرتبط با بافت شهري كرج راه حل هايي وجود دارد كه مي توان به آن اشاره كرد.

شناسايي و تحقيق در خصوص عمده سليقه هاي صاحبان كسب و كار در كرج
بررسي لوگو هاي طراحي شده در كرج و اقدام به ايجاد خلاقيت و نوآوري بصري در اجراي بهتر از آنها
استفاده از برخي المان هاي تاريخي كرج و ايجاد ايده پردازي با توجه به آنها
استفاده از برخي فونت هاي اصلاحا به روز و مرتبط با مشاغل و ايده پردازي براي طراحي لوگو در كرج
فراموش نكنيد با توجه به بافت شهري نسبتا كوچك كرج به هيچ عنوان كپي نكيند و سعي كنيد در خصوص ايده پردازي براي طراحي لوگو منحصرا اقدام كنيد
تصاوير و فونت هاي خوانا جلب توجه مي كنند پس تا مي توانيد از ساده گي بهره ببريد.
پراكندگي رنگ در شهر كرج و ايجاد هماهنگي يا تناقض
اگر بخواهيم براي طراحي لوگو در كرج به اصلي ترين موضوع دقت كنيم توجه به رنگ هاي ساختمان ها ، مغازه ها ، تابلو هاي شهري و بيلبورد هاي داخل شهر كرج است . اين موضوع بسيار جالب است. اگر به شهري مثل هنك كنگ يا سئول يا شهرهاي ايالات متحده  سري بزنيم متوجه يم شويم تنوع رنگ در بافت شهري بسيار زياد است. اما در شهري مثل كرج و حتي بيشتر شهرهاي ايران يك طيف رنگ سفيد، آجري، شيري  و يا در برخي طوسي و نقره اي وجود دارد. پس با تكيه بر استفاده از رنگ سازماني شركت ها مي توان در خصوص بازي با رنگ ها برنامه ريزي خاصي كرد. اين استفاده از رنگ ها مي تواند براي كسب و كار ها مفيد باشد. البته در برخي رسانه ها مثل صدا و سيما و يا كاتالوگ ها  و خدامت چاپي تنوع رنگ در همه جا وجود دارد.

خودروهاي موجود در سطح شهر هم به آن صورت تنوع رنگي را ايجاد نكرده اند و شايد طيف رنگ سبز براي باغ ها و پارك هاي شهر كرج كمي تفاوت را شكل دهد. پس براي يك طراحي لوگو در كرج استفاده از رنگ هاي طيف گرم مي تواند كارآمد باشد.

انتخاب برترين طراح لوگو در كرج يا برترين شركت طراحي لوگو در كرج


در مقالات قبلي براي انتخاب و راههاي انتخاب  يك شركت در كرج كه بتواند انتظارات شما را در طراحي لوگو برآورده كند صحبت هايي كرده ايم و اگر بخواهيد با اين موضوع دقت بيشتري داشته باشيد ما يكبار ديگر تيتروار به موضعات قابل بحث اشاره اي مي كنيم:

هدف خود از طراحي لوگو را شناسيايي كنيد و بدانيد براي چه چيزي و با چه رسالتي اقدام به دنبال طراح لوگو در كرج هستيد.
به دنبال ايده در رقبا در كرج و يا ساسر ايران بگرديد و ببينيد كه آنها به چه شكل طراحي لوگو انجام داده اند. اين كار باعث مي شود كپي غير عمد انجام ندهيد .
سبك مورد نظر خود را پيدا كنيد اين سبك همان علاقهمندي شماست
در اينترنت ويا رساينه هاي مرتبط و يا با مشورت دوستان چند گزينه ها را انتخاب و اقدام به برگزاري جلسه كنيد
نياز هاي خود را دقيقا شرح و منتظر نظرات طراحان و شركت ها باشيد
نمونه كار و روزمه طراح و يا شركت تبليغاتي در كرج را با دقت برسي كنيد
ايده ها را بررسي كنيد و به طراح خود اعتماد كنيد.
اقدام به عقد قرارداد كنيد و بررسي كنيد كه زمان و تاريخ و هزينه هاي اجرا چقدر است.
المان هاي شهري ،تاريخچه فرهنگي و سياسي شهر كرج و استفاده از آن در طراحي لوگو
براي بيان اين موضوع شايد تهران و شهرهاي ديگر پيشنهاد بهتري با توجه به عدم داتشن الماني خاص در كرج باشد. يك نكته قابل تامل وجود دارد و آن اين است هركسي از شهر ياشهرستان خود به كرج مهاجرت كرده است و مي خواهد كسب و كاري داشته باشد مي تواند با الهام از المان شهري خود اقدام به طراحي لوگو در كرج داشته باشد. البته اين موضوع اصلا براي كرج ها چيز غير قابل تحملي نيست. ضمنا توجه و تاكيد بر ارتباط لوگو با كسب و كار هم بسيار مهم تر از توجه به بافت كرج است.

ملاك هاي بستن قرارداد براي طراحي لوگو در كرج


براي بستن قرارداد با يك شركت طراحي لوگو يا طراحي در كرج فاكتورهاي مهمي وجود دارد كه برخي از آن غافل هستند. فاكتورهايي كه مي تواند با توجه به آنها از بروز برخي مشكلات جلوگيري بعمل آورد. يك شركت يا طراح لوگ تعهدادي دارد كه مي بايست به آن پايبند باشد.

بايد طبق زمانبندي اقدام به طراحي كند
بايد ايده پرداز باشد و نياز هاي مشتري را بشناسد
بايد هزينه اجرايي طبق تعرفه رسمي انجمن طراحان گرافيك ايران باشد و يا كمتر
نمونه كارها مي بايست نمونه كار خود طراح لوگو باشد
حفظ امنيت اطلاعات مشتري بايد اولويت باشد
وغيره


چرا در كرج طراحي لوگو بايد حرفه اي انجام شود؟


بافت شهري كرج همواره به دليل همجواري با تهران كه پاييتخت كشور است مورد توجه صاحبان بيزنس هاي مختلف شده است. بيشتر برند هايي كه اقدام به ايجاد نمايندگي كرده اند از كرج براي شروع اين كار استفاده كرده اند.

شبكه هاي اجتماعي و ارتباط مردم با يكديگر بسيار زياد و سرعت اينترنت و اين ارتباط روز ه روز در حال بيشتر شدن است .

با اين تفاسير توجه به رقابت تنگاتنگ براي بهتر ديده شدن اولويت است. وصاحبان كسب و كار كمترين خطايي در اجراي بيزنس هاي خود نبايد داشته باشند. طراحي لوگو هم در طيف اين اقدامات است و بايد با بهترين كيفيت انجام شود.

سليقه رنگ براي طراحي لوگو در كرج
براي مطالعه بيشتر در اين خصوص مي توانيد به محتوا و بلاگ هاي وب سايتمان مراجعه كنيد چرا كه در خصوص روانشانسي رنگ ها بسيار صحبت كرده ايم . و البته كه تعيين رنگ سازماني براي طراحي لوگو يك الزام است.

زمان مورد نياز براي طراحي لوگو در كرج
براي تعيين مدت زمان مورد نياز براي طراحي لوگو به اين نكته توجه كنيد كه برخي از شركت ها ترافيك كاري زيادي دارند و اين ترافيك كاري زمان اجرا را طولاني تر مي كند و برخي با مدت زمان طولاني به دنبال تشكيل اتاق فكر و ايده پردازي در آن هستند . بهترين پيشنهاد ما اين است كه از طراح خود فاز به فاز خروجي مورد نظر را بخواهيد و حتما در جلسه اتاق فكر طراحي لوگو شركت كنيد.

پنج نكته اساسي براي طراحي لوگو در كرج


در جمع بندي طراحي لوگو در كرج به پنج نكته اساسي اشاره مي كنيم

با خود صادق باشيد و يك ايده خاص يا يك سبك خاص را دنبال كنيد
بهترين شركت طراحي لوگو در كرج را با در نظر گرفتن قيمت انتخاب كنيد
پس از بررسي دقيق و ديدن نمونه كارها به طراح خود اعتماد كنيد
حتما اتود انگليسي و فارسي لوگو خود را با هم طراحي كنيد.
به هيچ عنوان كپي نكنيد


هزينه طراحي لوگو در كرج چقدر است؟


هزينه طراحي لوگو با توجه به نوع طراحي لوگو متغير است. چون برخي طراحي لوگو مي تواند بصورت تصويري ، نوشتاري و يا تركيبي از هر دو باشد. در طراحي هاي تصويري لوگو فقط از يك تصوير يا المان تشكيل شده است كه با توجه به ماهيت برند طراحي مي گردد  و نسبت به طراحي نوشتاري يا به اصطلاح لوگو تايپ هزينه بيشتري خواهد داشت . اما اين موضوع در لوگو تركيبي فرق دارد چون در اين نوع طراحي لوگو مي بايست از تصوير و لوگو تايپ استفاده شود و همين موضوع باعث مي شود كه كار طراحي پر چالش تر شود و همين عامل باعث مي شود كه هزينه اين نوع طراحي لوگو بيشتر شود. اما اين موضوع حائز اهميت است كه لوگو تركيبي باعث باعث مي شود كه ماهيت برند شما قويتر و شناخته تر شده باشد و همين عامل باعث ايجاد وجه تمايز برند شما با ساير برند ها خواهد شد. مطمئن باشيد هزينه اي كه براي طراحي لوگو مي پردازيد خيلي زود به حساب شما بر ميگردد. شما قرار است از اين پس با اين لوگو در بازار شناخته شويد پس هرچقدر لوگوي قوي و حرفه اي تري داشته باشيد به مراتب قويتر و بزرگتر خواهيد شد

در كرج لوگوهاي طراحي شده كجاها نمايش داده مي شوند؟
بعد از اتمام طراحي لوگو شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه براي ديده شدن لوگو چه كاري بايد انجام داد. استفاده از كمپين هاي تبليغاتي در كرج مي تواند لوگو برند شما را به خوبي به نمايش بگذارد. در كمپين هاي تبليغاتي قوي مي بايست از وب سايت شركت نهايت استفاده را برد. استفاده از وب سايت مي تواند يكي از بهترين روش ها براي نمايش لوگو باشد به طوري كه با افزايش بازديد كننده ها از وب سايت شما آن ها به ناچار لوگو شما را نيز مي بينند و عاملي مي شود جهت ارتقاء حس اعتماد مشتري به برند شما. استفاده از شبكه هاي اجتماعي و حتي بيلبوردهاي تبليغاتي نيز مي تواند محلي براي نمايش لوگو شما باشد. بايد به ياد داشته باشيد كه در فضاي داخلي شركت نيز از لوگو استفاده كنيد تا حتي كاركنان شما نيز به ديدن لوگو شركت عادت كنند. استفاده از لوگو در كنار نام برند در همه تبليغات مي تواند ميزان اعتبار برند شما را افزايش دهد و باعث قدرت بخشيد به برند شما گردد.

براي طراحي لوگو ارزان در كرج چه كنيم؟
همانطور كه پيش تر عنوان گرديد طراحي لوگو به ۳ روش انجام مي پذيرد كه روش لوگو تايپ مي تواند ارزان ترين نوع طراحي لوگو باشد. اما در سال هاي گذشته برخي شركت ها و يا افراد تحت عنوان طراح لوگو در كرج فعاليت مي كنند كه با قيمت هاي پايين كار طراحي لوگو را انجام مي دهند. شما بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه اين كار آن ها نشان دهنده حرفه اي نبودن آن هاست. اينگونه طراحي لوگو كاري ضعيف است كه ممكن است اعتبار برند شما را نيز زير سوال ببرد. برخي از اين شركت ها از نمونه هاي مشابه استفاده مي كنند و اعتبار برند شما را به خطر مي اندازند. شما مي خواهيد توسط لوگو حرفه اي قوي تر شويد اما با اين كار به طور كلي از رقبا جا مي مانيد. براي طراحي لوگو ارزان فقط از شركت هاي معتبر و با تجربه مشاوره بگيريد اين كار باعث مي شود كه برند شما قوي بماند و حتي توسط لوگو به قوي تر شدن نيز فكر كنيد.

منبع :  http://www.karajtizer.ir/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۵:۵۷ ] [ ديزاينستان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی