ديزاينستان
طراحي و بهينه سازي وب سايت

خمير پهن كن پيتزا

خمير پهن كن پيتزا دستگاهي بسيار كاربردي است كه مي تواند در جهت مشتري مداري كمك شاياني به شما داشته باشد. شما مي توانيد با در اختيار داشتن يك خميرپهن كن به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفارشات مشتريان را آماده سازيد. اين دستگاه با كمترين استفاده از دست و با رعايت اصول بهداشتي مي تواند در پخت انواع پيتزا به شما كمك كند.

پيتزا غذايي پرطرفدار است كه همواره در صدر پرفروش ترين غذاي هر رستوران و يا فست فود است. اين غذاي ايتاليايي هم اكنون در سراسر جهان طرفداران زيادي دارد و در هر كشور شايد طعم و مزه خاصي را براي پخت آن انتخاب كنند. در ايران دو نوع پيتزا طرفداران زيادي دارد پيتزاي ايتاليايي و پيتزاي آمريكايي. اين پيتزا ها از خمير پيتزاي متفاوتي از نظر حجم استفاده مي كنند كه دستگاه خميرپهن كن مي تواند اين كار را بصورت مدون و به خوبي انجام دهد.

خمير پهن كن دستگاهي براي تسهيل پهن كردن و آماده كردن خمير براي پخت است و از كيفيت بسيار بالايي در ساخت بدنه برخوردار است و با به كار بردن آلياژ استيل ضدزنگ در ساخت آن استحكام و بهداشت محصول خود را توامان تضمين كرده است.

 

قطعا واژه ي وردنه بارها به گوشتان خورده و با آن آشنايي داريد. اجسام استوانه اي شكلي كه اصطلاحا چونه ي خمير را به وسيله ي آن پهن مي كنند تا آن را تبديل به ديسك هاي لطيف و نازك كرده و براي پخت آماده كنند. دو طرف اين جسم استوانه اي باريك تر بوده تا فرآيند غلطاندن به سهولت انجام شود. اين خمير پهن كن ها كه در جنس هاي چوبي ، استيل و … ساخته مي شوند در گذشته در نانوايي ، شيريني پزي و … مهم ترين ابزار براي پهن كردن خمير نان ، خمير شيريني و … بودند و مورد استفاده قرار مي گرفتند.

شايد بتوان گفت امروزه وردنه ها فقط در شيريني پزي ها  جايگاه خود را حفظ كرده و ابزاري كاربردي در اين كسب و كار هستند. با توجه به زياد شدن فست فود ها و افزايش تقاضا براي غذاهاي آماده و سريع نقش وردنه ها در نانوايي ها و فست فود ها كم رنگ تر شد و در آشپزخانه هاي صنعتي كم كم اين احساس نياز پيدا شد كه بايد وسيله اي باشد تا بتواند فرآيند پهن كردن خمير را سريع تر و در حجم بالاتري انجام بدهد و به اين ترتيب خمير پهن كن ها ساخته شدند.

لازم به ذكر است كه اين دستگاه ها در اشكال و اندازه هاي مختلف و كاربرد استفاده ي متفاوتي دارند. مثلا خمير پهن كن مخصوص نانوايي ، خمير پهن كن هاي مخصوص خمير پيتزا و …

دستگاه هاي خمير پهن كن به طور كلي به دو دسته تقسيم مي شوند :

دستگاه خمير پهن كن تك رول

_ دستگاه خمير پهن كن دو رول

در نوع اول اين دستگاه يك جفت غلتك داشته كه غالبا جنس آن پلاستيك فشرده است و در بالا يا جلوي دستگاه قرار دارد. شخص مورد نظر در ابتدا خمير را كمي باز مي كند و سپس آن را بين دو غلتك قرار مي دهد. غلتك هاي در حال چرخش خمير را صاف كرده و از طرف ديگر دستگاه آن را به بيرون هدايت مي كنند.

اما نوع دوم اين خمير پهن كن ها داراي دو جفت غلتك هستند. غلتك ها يكي در قسمت بالا و ديگري در قسمت پايين دستگاه قرار دارند. ويژگي منحصر به فرد خمير پهن كن دو غلتكي اين است كه پس از اين كه خمير بوسيله ي غلتك بالايي صاف شد با يك چرخش حدودا ۹۰ درجه مجددا خمير به غلتك پاييني وارد شده و خمير نهايي كاملا صاف و گرد است.

جنس بدنه دستگاه عموما فولاد و روكش آن ها استيل ضد زنگ است. عرض غلتك ها متفاوت cm40، cm50 ، cm60 و… و جنس آنها پلي اتيلن ، pvc يا پليمر هاي تموپلاستيك ، است. اين دستگاه در اندازه هاي روميزي يا بزرگتر و ايستاده موجود هستند.

مزاياي استفاده از خمير پهن كن پيتزا

براي اينكه بتوانيد يك پيتزاي لذيذ و خوشمزه را بپزيد مي بايست در همان ابتدا يك خمير خوب در اختيار داشته باشيد. اين خمير خوب را شما مي توانيد به راحتي توسط خميرپهن كن توليد كرده و از آن براي پخت پيتزا استفاده كنيد. يكي از مزيت هاي خوب اين دستگاه اين است با كمترين دخالت دست و با رعايت اصول اصلي بهداشتي نسبت به توليد خمير اقدام كنيد.

اين محصول، دستگاهي ضروري جهت قالب گيري و پخت پيتزا هاي هم اندازه و هم قطر در رستوران و فست فود ها مي باشد. عملكرد اين دستگاه به صورت پيوسته بوده و تعداد خمير گيري متناسب با سرعت اپراتور دستگاه مي باشد.

قيمت دستگاه خمير پهن كن :

هر يك از خمير پهن كن هاي نامبرده شده از نظر جنس بدنه دستگاه ، جنس غلتك ها ، ميزان برق مصرفي ، اندازه و شكل ، تك رول يا دو رول بودن ، عرض غلتك ها ، وزن دستگاه ، قدرت موتور دستگاه ، وزن خمير ، ظرفيت خروجي دستگاه ، گارانتي ، موارد استفاده كه در نانوايي يا فست فود ها كاربرد داشته باشد و در نهايت كيفيت و زيبايي طراحي ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته كه به طبع همه ي اين ويژگي ها روي قيمت اين دستگاه تاثير مي گذارد.

ساده ترين نوع آن ها قيمتي حدود ۴-۵ ميليون داشته و در انواع پيشرفته تا چندين ميليون تومان هستند. براي مثال نوع روميزي نواري كه نواري برزنتي داشته تا خمير صاف شده را به راحتي به بيرون هدايت كند عموما در نانوايي ها مورد استفاده قرار گرفته و قيمت ارزان تري دارد و خمير پهن كن هاي itm  جز گران قيمت ترين خمير پهن كن هاي نوع ايراني هستند.

قيمت خميرپهن كن

ما در مجموعه KMC توانسته ايم كه محصولي بسيار با كيفيت و مرغوب را با استيل درجه ۱ توليد كنيم كه مي تواند با محصولات خارجي به خوبي رقابت نمايد. براي استعلام قيمت و خريد مي توانيد با ما در تماس باشيد.

منبع : https://www.kmc-steel.com/%D8%AE%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D9%87%D9%86-%DA%A9%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%B2%D8%A7

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۷:۱۱ ] [ ديزاينستان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی